Kritikák
„mi a mérvadó egy prózai mű „fiatal” voltának meghatározásakor? Netán a szerző életkora, amiből kiindulhatunk? Mivel a szerző halott, egy ilyen attitűd ma meglehetősen avíttasnak tűnhet.” (részlet...

„a Kossuthkifli töményen virtuóz regény, annyira sokrétű és ízes, mágikus és romantikus, hogy az olvasó (s talán az író is) gyorsan eltelik vele” (Koncz Tamás kritikája Fehér Béla regényéről)

"eddigi pályáját volt ereje, tartása úgy áttekinteni, hogy valóban képet, alakulástörténetet adjon olvasói kezébe" (Farkas Wellmann Éva kritikája a Hátra ne nézz! Válogatott versek és vidékük című...

„Kodolányi komolysággal és csendességgel közelít a saját szubjektuma és az olvasó felé” (Hörcher Eszter kritikája Kodolányi Gyula Járj, merre tetszik című könyvéről)
Részlet Németh Zoltán előadásából, mely Diószegen, a Szlovákiai Magyar Írók Társasága Fiatal Írók Körének szimpóziumán hangzott el

„Végh Attila ebben a kötetben bejárja a hermeneutikai kört emlékezésein, elmélkedésein, társ-alkotók műveinek értelmezésén keresztül” (Ekler Andrea írása Végh Attila könyvéről)
"ugyan bátor volt, de sosem volt forradalmi alkat. A vallásos neveltetéséből eredeztethető igazmondás vezérelte tollát" (Szakolczay Lajos esszéje Nagy Gáspárról)

"A társadalomkritikus témák ellenére könnyen befogadható írásokkal jelentkezett a fiatal szerző" (Szekeres Szabolcs kritikája Potozky László Áradás című könyvéről)

„Ha Mogyorósi László harmadik kötetének legfontosabb hozadékát kellene megfogalmaznom, akkor Toulouse-Lautrec fenotípusát említeném" (Cseresznye Gábor kritikája A szerelem valami más című könyvről)

„a lét súlyosabb kérdéseit visszanyerni úgy, hogy ez ne eredményezzen dagályos, önmutogató szöveget, okoskodó, váteszi szerepet" (Bedecs László írása Simon Márton és Nemes Z. Márió költészetéről)