Irodalmi tehetségkutató –
Versíró pályázatot hirdet a Starbucks
A Starbucks idén újra meghirdeti költészetnapi versíró pályázatát, amelynek témája: a Közösség. A 14 és 30 év közötti fiataloknak szóló kezdeményezés célja, hogy lehetőséget adjon a pályájuk elején járó költők bemutatkozására, és hangsúlyozza a közösség fontosságát ebben a kihívást jelentő helyzetben is. A pályázatra április 8-ig lehet jelentkezni.
A Starbucks a tavalyi nagy sikerű verseny alapján idén is versíró pályázattal ünnepli a magyar költészet napját. A Közösség című versenyen minden 14 és 30 év közötti fiatal indulhat egy darab, magyar nyelven írott verssel. A kávézólánc kiemelt hangsúlyt helyez arra, hogy tevékeny részvevője legyen a helyi közösségeknek, a jelenlegi helyzetben pedig fontosnak tartja, hogy teret adjon a közösségről szóló gondolatoknak. Ezekkel a célokkal párhuzamban a Starbucks szeretne teret biztosítson fiatal, feltörekvő költőknek bemutatni művészetüket, így ápolva a magyar irodalmi kávéházak hagyományait is.
A versíró pályázatra 2020. március 26-tól, április 8-ig lehet jelentkezni. A pályázók egy korábban még meg nem jelent, saját, lírai alkotással nevezhetnek, amelynek maximális terjedelme 4000 karakter. A pályaművet online dokumentumként, illetve videóüzenetben, a szerző előadásában lehet beadni. A versek tematikája a Közösség gondolata köré épül.
A beérkezett pályázatokat elbíráló zsűri tagjai: Pion István, magyar költő, slammer, újságíró, szerkesztő, és Molnár Dóra, a Starbucks Magyarország regionális vezetője. A nyertes pályázókat április 11-én a Magyar Költészet Napján értesítik. A legjobb költemények szövegei és videós bemutatói a Starbucks online felületein is bemutatkozási lehetőséget kapnak. A pályázat első öt helyezettje a szakmai elismerés mellett egy értékes Starbucks ajándékcsomaggal is gazdagabb lesz.
„A tavalyi versenyünkre beérkezett több mint 100 pályázat megerősített minket abban, hogy a fiataloknak igénye van a költészet eszköztárát felhasználva gondolkozni a világról. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a mostani helyzetben, amikor talán mindenki egy kicsit jobban érzi az összetartás és összetartozás kiemelkedő fontosságát és szerepét a mindennapi életünkben, lehetőséget adjunk az önkifejezésre, és a közösségről szóló gondolatok virtuális megosztására – mondta el Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. – Bízunk abban, hogy Kávéköltők programunkkal hozzájárulhatunk egy, az irodalom iránt fogékony közösség építéséhez és reméljük, hogy idei témánk: a közösség sok fiatal költő érdeklődését kelti fel, és megmutatja, az online térben is kialakíthatók és megtarthatók a valódi kapcsolatok.”
Bővebb információ és a pályázat részletes leírása a Starbucks Magyarország Facebook oldalán érhető el. A pályázatokat és a videókat a starbucks@flowpr.hu e-mail címre kell elküldeni április 8. éjfélig.
További információ és kapcsolat:
Tóth Julianna
Flow PR
Telefon: (+36) 1 336 1355
Mobil: (+36) 20 771 8734
E-mail: toth.julianna@flowpr.hu
Webcím: www.flowpr.hu
A Starbucksról
A Starbucks Coffee Company története 1971-ben kezdődött Seattle-ben. Mára világszerte jelen lévő hálózatával a Starbucks világelső a minőségi pörkölt kávé előállítása és értékesítése terén. A Starbucks Coffee Company elkötelezett híve annak, hogy kizárólag a megbízható forrásból származó és a legmagasabb minőségű arabica kávét szolgálja fel világszerte. A cég kiváló minőség iránti rendületlen elkötelezettsége és határozott irányelvei biztosítják azt, hogy fogyasztói minden egyes csészében megízlelhessék az egyedülálló Starbucks Élményt. Hogy erről többet tudjon meg, szívesen látjuk Önt egy kávézónkban, a www.starbucks.com weboldalon vagy a Facebook-oldalunkon.
Az AmRestről
Az AmRest Holdings SE a legnagyobb független étteremlánc-üzemeltető Közép- és Kelet-Európában. A vállalat üzemelteti a KFC, a Pizza Hut, a Starbucks és a Burger King üzleteket, emellett tulajdonosa a La Tagliatella márkának, a Bacoanak, a Sushi Shopnak, valamint két kínai koncepcióétteremnek, a Blue Frognak és a Kabbnak is. Az AmRest jelenleg közel 2000 gyorséttermet és hagyományos éttermet üzemeltet a következő 26 országban: Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Bulgáriában, Szerbiában, Horvátországban, Szlovéniában, Ausztriában, Oroszországban, Spanyolországban, Portugáliában, Franciaországban, Németországban, Örményországban, Azerbajdzsánban, Kínában, Belgiumban, Iránban, Olaszországban, Luxemburgban, Szaúd-Arábiában, Svájcban, az Egyesült Arab Emírségekben és Nagy- Britanniában. További információ a www.amrest.eu/en oldalon érhető el.