Olvasónapló

Olvasónapló
A farkas gyomrában
„Kolozsi László megfontolt, személyes és közéleti témákkal egyaránt foglalkozó bűnügyi regénye fontos állomás a szerző életművében, a kortárs magyar krimik figyelemreméltó darabja, és komoly...
Isaura felszabadításától a multikig
„A regény a klasszikus krimi stílusjegyeit hordozza, de jóval több annál. Éles képet fest a 2010-es évek egyszerű magyar, avagy inkább budapesti világáról, és párhuzamba állítja a rendszerváltás...
Ahol az újságíró és a néző találkozik
Kárpáti György előszavában azt ígéri, hogy a teljességre törekedve mutatja be az újságírószerep alakulását, az amerikai hangosfilm 90 évét áttekintve. Vajon tényleg belefér egyetlen kötetbe majdnem...
Nem értem a csakot - Az ország legjobb hóhéráról
„Szvoren Edina harmadik kötetének legfőbb erénye, hogy sokszínű én-elbeszéléseket alkot.” Artzt Tímea olvasónaplója Az ország legjobb hóhérjáról. 
Ölelni, mikor még lehet
„Szép stílusban megírt és fordított regény, a vége felé felfokozott érzelmektől áthatott, enyhén melodramatikus ízű párbeszédekkel, amit részben indokolt a bizarr szituáció és a nem szokványos...
A Kőmagzatról
„Kőszegi Barta Kálmán mesteri érzékkel talál arányra a társadalmi mozgás egyes szakaszai és a fiatalok kapcsolatának szakaszai között.” Agnel Hidvégi Éva olvasónaplója a Kőmagzatról.
Kotordpata ingoványos talaján járva
„A Búcsú Éhestől egy jól felépített, mégis csapongó történetgyűjtemény, Kotordpata és Éhes Miklós krónikája.” Toroczkay András könyvéről Décsy Eszter írt olvasónaplót. 
Az Elpattant zongorahúrról
„E kemény sorsú nő, asszony élete ad némi fogódzót az olvasónak, talán a megoldáshoz, a továbblépéshez is.” Kőszegi Barta Kálmán szubjektív hangú olvasónaplója Péter Erika regényéről. 
Mán-Várhegyi Réka könyvéről
„A kötetben mintha rövidfilmek sorakoznának egymás mellett, amelyekben tipikus magyar zsánerképeket látunk. Csak épp a kamera nem oda fókuszál, ahova szokott: hősök helyett átlagos emberek kerülnek...
Az Óvatos emlékezésről
„Balogh Attila szociográfiai-magánköltészete a fekete humor és tragika határán mozog a javából.” Ayhan Gökhan az Óvatos emlékezésről. 
< >
Szakács István Péter tárcáiZsille Gábor tárcáiMagyary Ágnes tárcáiKopriva Nikolett tárcái
Fiumei forgószínpadTörténetek az elveszettek földjéről – Egy bánáti német lány memoárja
Merkószki Csilla: Innen folytatjukHerbert Fruzsina: Főpróba
Nádasdy Ádám: Na, gyerekekJenei Gyula verseiNagy Koppány Zsolt: Bocsánat, uramFekete Vince: Írta Székej Kocsárd versei
Aknai Péter: RuhatáramTakács Zsuzsa: Telefon, Halál és megdicsőülés, Méltó távozás Kovács Dominik−Kovács Viktor: CsirkevészUtazás, pacal és egyéb állatságok
Bejelentkezés


A regisztrációhoz kattintson ide!
MegrendelésArchívumFedélzeti naplóImpresszum
Csatlakozz a facebook - oldalunkhoz!

        Jókai Színház Bekescsaba.jpgnka-logo_v4.pngmka_logo_mk_logo.pngpk__-logo_hun-01.pngMMAlogoC_1_ketsoros__1_.jpg